Dom Srdca Ježišovho

google+Dva kilometre od Nitry, smerom na Jarok, misionári MSC spolu so sestrami FNDSC vedú duchovné centrum Dom Srdca Ježišovho. Zrekonštruovaný kaštieľ má kapacitu 28 lôžok. Okolo neho je nádherný park s chodníkmi, ihriskom, kaplnkou a krížovou cestou.

Radi Vás u nás privítame!

Nové! Termíny duchovných cvičení a kurzov na rok 2018

Ako sa ku nám dostanete

AUTOM:
Diaľnica: zo smeru Bratislava – Výjazd Nitra – západ, pokračovať po výjazd Nitra na Bratislavskú ulicu
- na konci Bratislavskej ulice, za supermarketom Tesco pokračovať v smere na Jarok.
- Hviezdoslavovou ulicou ísť hore cez sídlisko Klokočina
- po poslednej svetelnej križovatke, keď sa cesta zúži do jedného jazdného pruhu, pokračovať rovno a zísť do malého údolia
- za mostom v údolí a za uličkou odbočujúcou vpravo sa uprostred stúpajúcej cesty nachádza park a v ňom je situovaný Dom Srdca Ježišovho.

Diaľnica: zo smeru Banská Bystrica – Výjazd Nitra – juh, na konci výjazdu odbočiť vľavo, pokračovať po Cabajskej ceste smerom do mesta.
- Po niekoľkých stovkách metrov odbočiť vľavo na Dolnočermánsku ulicu
- Pokračovať stále po Dolnočemánskej ulici, cez kruhový objazd priamo, až po svetelnú križovatku, medzi obchodmi Billa a Lidl.
- Na svetelnej križovatke odbočiť vľavo na Hviezdoslavovu ulicu (dvojprúdová široká cesta)
- Hviezdoslavovou ulicou ísť hore cez sídlisko Klokočina

Dom Srdca Ježišovho

AUTOBUSOM:
- MHD č. na Klokočinu č. 7, 24, 30, 31 , 32 Širokou Hviezdoslavovou ulicou vyjsť k sídlisku Klokočina až na vrchol kopca. Vystúpiť na zastávke hneď po zákrute. Pokračovať pešo v smere Hviezdoslavovej ulice (zo zastávky sa vrátiť na Hviezdoslavovu, za kopčekom skončí štvorprúdová cesta a pokračuje ako úzka cesta) a zísť do malého údolia; za mostom na konci údolia a za uličkou odbočujúcou vpravo sa uprostred stúpajúcej cesty nachádza Dom Srdca Ježišovho.

- MHD č. 11 smer Párovske Háje, priamo na Lukov Dvor: od obchod. domu TESCO z centra mesta o 15.12, 16.12, 17.42, 18.42. Na zastávke sa treba otočiť, zísť späť smerom na Nitru do malého údolia; Dom Srdca Ježišovho sa nachádza po 200 m na ľavej strane.

- Z Autobusovej stanice Nitra nástupište č. 32 (smer Jarok, priamo na Lukov Dvor)
o 15.50, 17.05, 18.30, 20.15 Na zastávke sa otočiť, zísť späť smerom na Nitru do malého údolia; Dom Srdca Ježišovho sa nachádza po 200 m na ľavej strane.

Duchovne centrum, Lukov dvor 2, Nitra

Dom Srdca Ježišovho 01Dom Srdca Ježišovho 02Dom Srdca Ježišovho 03Dom Srdca Ježišovho 04